Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Wydarzenia

Standardy humanitarne

Nasza organizacja wspiera ofiary kryzysów humanitarnych spowodowanych konfliktami zbrojnymi i katastrofami naturalnymi. W naszej pracy kierujemy się dziewięcioma zasadami, które w prostych słowach przedstawiamy poniżej. Chcemy, żeby wszystkie osoby, które wspomagamy, wiedziały, czego mogą od nas oczekiwać. Nasza organizacja podejmuje działania w odpowiedzi na konflikty zbrojne i katastrofy naturalne, co nie zawsze jest proste. Staramy się przestrzegać ustalonych standardów, ale w niektórych sytuacjach jest to niezwykle trudne lub wręcz niemożliwe. Zależy nam na ciągłym udoskonalaniu procesów – możesz nam pomóc, dzieląc się z nami swoją opinią. Nasze standardy znajdziesz poniżej.

 

Zrobimy wszystko co w naszej mocy, żeby:

1. Zrozumieć Twoje potrzeby i dostarczyć Ci wsparcia spełniającego Twoje oczekiwania.
2. Udzielić Ci pomocy wtedy, kiedy jej potrzebujesz.
3. Udzielić pomocy, która spełni Twoje obecne potrzeby oraz pomoże Ci przygotować się na podobne sytuacje w przyszłości. Nie wyrządzimy Ci żadnej krzywdy.
4. Poinformować Cię, jakiego wsparcia jesteśmy w stanie Ci udzielić i jak powinnaś/powinieneś być traktowany. Zrobimy, co możemy, żeby umożliwić Ci podzielenie się opinią na temat pomocy, którą od nas otrzymałeś.
5. Umożliwić Ci zgłoszenie skarg dotyczących jakości otrzymanej pomocy lub sposobu traktowania Cię przez personel naszej organizacji. Nikt nie może Cię szykanować z powodu decyzji o złożeniu skargi. Obiecujemy, że każde zgłoszenie zostanie rozpatrzone.
6. Nawiązać współpracę z innymi organizacjami, które prowadzą podobną działalność. Będziemy współpracować z innymi organizacjami, koordynować nasze działania i doświadczenia, aby lepiej odpowiedzieć na Twoje potrzeby.
7. Uczyć się na doświadczeniach, aby pomoc, której udzielamy, była coraz lepsza.
8. Zapewnić, że nasz personel posiada kwalifikacje i doświadczenie niezbędne, aby Cię efektywnie wspierać.
9. Odpowiedzialnie zarządzać wszystkimi dostępnymi środkami (materialnymi, finansowymi, opieką medyczną i innymi), w celu zminimalizowania strat i dostarczenia Ci efektywnej pomocy.

 

Dokument zawiera standardy humanitarne grupy CHS Alliance (org. Core Humanitarian Standards) w uproszczonej wersji językowej. Wersja ta została przygotowana, aby umożliwić osobom uchodźczym i beneficjentom programów zrozumienie zobowiązań podjętych przez organizacje udzielające pomocy.

Partnerzy

iod@hf.org.pl

menuchevron-down